Friday, December 5, 2008

First post for the last month of the year!

December has finally arrived, without much fanfare for me as I've been down with a bout of flu and cough and other nasty stuff. Been hacking my lungs out and a diet has been imposed on me - no heaty foods... but me thinks tt I've been having a "cold" flu! Haha.

STILL grading NM2219 projects, the reports have been alright but the ABs have been a real pain, have to trudge through over a hundred of them! E has been pitying me and he says tt he has no idea how I've gotten thru them so far, given the sheer amount... but he's been a great partner this sem and I'll miss him next sem! :S

S passed me an aimated gif that he did of me from my pics in FB, really nice, it's not on my desktop but I will post it up soon, hope his Love Amplified concert last Sat went well! :)

Just saw this mtv today... I <3 Elva and I'm glad that she is back making her music! This songs aptly sums up what I've been feeling for the past month. Lotsa stuff going on, which has given me hope and food for thought, though I've been in the dumps for most of this year, like BFF C mentioned, 2008 has been a tough year for us, year of major changes, heartbreak and little pockets of happiness. Maybe like the lyrics below suggests, I dun have the courage to think too much about certain things right now. I will dedicate a post on it once I'm done with grading and official work stuff. :)

冲动
作词:葛大为/黎沸挥 作曲:黎沸挥
编曲:林于贤 制作人:陈伟

很感激这城市拥挤的交通
让你我 还能多相处几分钟
人潮中 怕失散所以轻轻拉你的手
一刻不放松 不放松

忍不住想要爱你的冲动
不确定你属于我会有点寂寞
你给的幸福在我心中 自由走动
抚平我每一个伤口

忍不住想要吻你的冲动
不确定我的执着能让你感动
我只能相信自己感受 不怕失落
关于你的一切 我想要比谁都懂

我的心是被你设定的闹钟
提醒我 想你的时间不够用
为什么 平淡的事情现在忽然生动
是你改变我 你改变我

忍不住想要爱你的冲动
不确定你属于我会有点寂寞
你给的幸福在我心中 自由走动
抚平我每一个伤口

忍不住想要吻你的冲动
不确定我的执着能让你感动
我只能相信自己感受 不怕失落
关于你的一切 我想要比谁都懂

你是情人还是朋友还没勇气想得太多
你的世界如此辽阔 我会在哪个角落

忍不住想要爱你的冲动
不确定你属于我会有点寂寞
你给的幸福在我心中 自由走动
抚平我每一个伤口

忍不住想要吻你的冲动
不确定我的执着能让你感动
我只能相信自己感受 不怕失落
关于你的一切 我想要比谁都懂

No comments: